Silnik 2-suwowy o pojemności skokowej 21,7 cm3 i mocy 1,2 KM (0,9 kW), charakteryzujący się wysokim i liniowym momentem obrotowym również przy niskich prędkościach obrotowych.
Tłok z 2 elastycznymi pierścieniami, z odlewanym cylindrem pokrytym niklem, kutym korbowodem i wałem: zapewniają dużą wytrzymałość i trwałość silnika.
Cewka cyfrowa regulowana elektronicznie z ogranicznikiem prędkości obrotowej: ułatwia rozruch i poprawia osiągi, zapewniając jednorodne spalanie i zmniejszone zużycie paliwa.
Przedstawienie czynności umożliwiających uruchomienie silnika w formie graficznej: ułatwia uruchomienie urządzenia nawet najmniej doświadczonym użytkownikom. Pompka do napełniania gaźnika na obudowie silnika: zapewnia lepszy dostęp i ułatwia rozruch.
Dźwignia ssania połączona z półgazem: zapewnia szybki i prosty rozruch.
Innowacyjna głowica SPEED&GO z żyłką o średnicy 2,4 mm: zapewnia wyjątkowo łatwą i szybką wymianę żyłki.