Darmowa dostawa
od 599 zł ?Nie dotyczy wysyłek paletowych i dłużycowych
30 dni na zwrot ?Szybkie zwroty, bez podawania przyczyny
Program lojalnościowy ?Za każde wydane 1000 zł, klient otrzymuje rabat o wartości 20 zł do wykorzystania na kolejne zakupy o wartości min. 100 zł. Rabat przyznawany jest wyłącznie za zakup towarów nieprzecenionych.
Oryginalne narzędzia ?W ofercie wszystkie najpopularniejsze marki narzędziowe

EMAST Loyalty Club

Regulamin Programu Lojalnościowego EMAST Loyalty Club

 

Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu lojalnościowego emast.pl, organizowanego przez AW-Narzędzia Walenty Androsiuk sp. k. z siedzibą: ul. Magazynowa 4, 15 - 399 Białystok, NIP: 5423282913, KRS: 0000694756. Regulamin jest dokumentem zawierającym wszystkie warunki uczestnictwa w Programie oraz ustala zasady obowiązujące pomiędzy Uczestnikiem Programu a Organizatorem.

 1.                   DEFINICJE

Organizator - AW-Narzędzia Walenty Androsiuk sp. k. z siedzibą przy ul. Magazynowa 4, 15 - 399 Białystok, NIP: 5423282913, KRS: 0000694756 zwany dalej Organizatorem.

 

Regulamin – niniejszy dokument, który definiuje warunki i zasady udziału Uczestnika i Organizatora w Programie.

 

Program -  Program Lojalnościowy prowadzony  przez AW-Narzędzia Walenty Androsiuk sp. k. pod nazwą „AW-Narzędzia” na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.emast.pl, na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.


2.                   ZASADY PROGRAMU

2.1.          Program organizowany jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

2.2.          Udział w Programie jest całkowicie dobrowolny. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie, doręczając Organizatorowi pisemne lub elektroniczne oświadczenie o rezygnacji z uczestnictwa.

2.3.          Celem Programu jest wsparcie sprzedaży produktów oferowany przez Organizatora na stronie internetowej www.emast.pl.

2.4.          Program rozpoczyna się od 2.09.2024 r. i zostaje wdrożony na czas nieokreślony.

2.5.          Program może być zawieszony lub zakończony przez Organizatora bez podania przyczyn. Organizator poinformuje o zakończeniu programu na stronie internetowej pod adresem www.aw-emast.pl w terminie 13 miesięcy przed datą zakończenia programu.

2.6.          Uczestnik może zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym w każdym czasie, w szczególności poprzez przesłanie Organizatorowi stosownego oświadczenia lub wybór właściwej opcji w ustawieniach konta w Sklepie. Rezygnacja taka nie musi być połączona z żądaniem usunięcia konta w Sklepie.

2.7.          Z dniem zakończenia Programu niemożliwe jest korzystanie z przywilejów wynikających z Programu. W przypadku rezygnacji z udziału w Programie - Uczestnik traci wszelkie nabyte wcześniej punkty lub kupony lojalnościowe.

 
3.                   UCZESTNICY PROGRAMU

3.1.  Program przeznaczony jest dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, które w dniu przystąpienia do Programu prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, a także dla wszystkich osób fizycznych nieprowadzących  działalności gospodarczej w rozumieniu art.221 Kodeksu cywilnego.

3.2       Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każda osoba, która:

    1. zarejestrowała w Sklepie konto klienta zgodnie z regulaminem Sklepu oraz
    2. zaakceptowała treść niniejszego Regulaminu, w szczególności poprzez wybór stosownej opcji w ustawieniach konta klienta w Sklepie - z zastrzeżeniem dalszych zapisów niniejszego paragrafu.

      4.                   PRZYSTĄPIENIE DO PROGRAMU

4.1.  Uczestnik, wyrażający wolę przystąpienia do Programu wypełnia i podpisuje Formularz przystąpienia do Programu. Poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza Uczestnik potwierdza, iż zapoznał się z Regulaminem.   

4.2.   Złożenie Formularza rejestracyjnego, zgodnie z pkt. 4.1 Regulaminu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Organizatora dla celów realizacji Programu danych osobowych figurujących w Formularzu rejestracyjnym. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do realizacji Programu jest warunkiem przystąpienia do Programu.

4.3.      Osoba, która wypełniła Formularz rejestracyjny odpowiada za prawidłowość i zgodność z prawdą danych w nim podanych.

4.4.      Uczestnik jest zobowiązany powiadomić Organizatora o każdej zmianie danych osobowych podanych na Formularzu rejestracyjnym niezwłocznie po zaistnieniu takiej zmiany.

4.5.    Wraz ze złożeniem Formularza Rejestracyjnego zgodnie z pkt. 4.1. Regulaminu Uczestnik może wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Organizatora jego danych osobowych figurujących w Formularzu Rejestracyjnym w celach marketingowych towarów i usług oferowanych przez Organizatora.

4.6.     Przetwarzanie danych osobowych Uczestników w ramach Programu nastąpi zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).

4.7.    Uczestnik ma prawo do wglądu do treści swoich danych oraz żądania ich aktualizacji poprzez  prośbę skierowaną do Organizatora. Prośbę można złożyć na piśmie lub drogą mailową na adres marketing@aw-narzedzia.com.pl .

 

5.                   PUNKTY i KUPONY LOJALNOŚCIOWE

5.1.               Uczestnik w związku ze składaniem zamówień na towary lub usługi za pośrednictwem Sklepu otrzymuje od Organizatora punkty - naliczane według następujących zasad:

a)  Punkty przyznawane są od momentu przystąpienia do Programu Lojalnościowego i dokonania przez Uczestnika dowolnego zakupu towarów lub usług w Sklepie - przez okres jednego roku. Po zakończeniu Okresu Naliczania Punktów - punkty uzyskane przez Uczestnika tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane.

b) Okres Naliczania Punktów, o którym mowa w pkt. a) ulega wydłużeniu w przypadku dokonania przez Uczestnika jednorazowego zakupu towarów lub usług w Sklepie na kwotę co najmniej 100 zł przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. a - o kolejny rok, licząc od dnia takiego jednorazowego zakupu.

c) Przy określaniu czasu trwania Okresu Naliczania Punktów pomija się umowy sprzedaży towarów lub usług zawarte za pośrednictwem Sklepu, które uległy następnie rozwiązaniu.  

d) Uczestnik otrzymuje punkty od każdej umowy sprzedaży towarów lub usług, zawartej w Okresie Naliczania Punktów za pośrednictwem witryny Sklepu, z wykorzystaniem swojego konta w Sklepie - w wysokości zależnej od wartości zakupionych towarów lub usług.  

e) Każdy pełny 1 zł wydany przez Uczestnika w warunkach opisanych w niniejszym Programie skutkuje przyznaniem Uczestnikowi punktów, zależnie od rodzaju nabywanego towaru lub usługi. Towary lub usługi, których zakup skutkuje przyznaniem punktów, są oznaczone na witrynie Sklepu - poprzez stosowną adnotację w opisie towaru lub usługi albo w inny widoczny sposób. 

f) Punkty można uzyskać w następujący sposób:

- poprzez rejestrację konta klienta - 200 punktów na START
- poprzez zakupy na stronie emast.pl - 1 zł = 1 punkt
-         poprzez podzielenie się opinią o produktach na emast.pl - 1 opinia = 100 punktów

g) Sposób naliczania punktów i przeliczania na złotówki wygląda następująco:

1000 pkt = 20 zł
1500 pkt = 30 zł
2000 pkt = 40 zł
2500 pkt = 50 zł
3000 pkt = 60 zł
3500 pkt = 70 zł
4000 pkt = 80 zł
4500 pkt - 90 zł
5000 pkt - 100 zł

h) Punkty przyznawane są po upływie okresu 30 dni od wykonania umowy sprzedaży towarów lub usług (tj. od wydania towarów lub wykonania usług) - pod warunkiem że umowa ta nie zostanie wcześniej rozwiązana.

i) W przypadku ustalenia, że punkty przyznane zostały nienależnie, w szczególności tytułem umów sprzedaży towarów lub usług zawartych poza Okresem Naliczania Punktów albo też umów które uległy następnie rozwiązaniu - Organizator ma prawo anulować Uczestnikowi przyznane wcześniej punkty.

5.2.               Punkty są niezbywalne i nie można ich przenieść na innego użytkownika Sklepu.

5.3.               Uczestnik ma prawo do dokonania zamiany punktów uzyskanych w Programie na kupony lojalnościowe, które uprawniają do uzyskania rabatu kwotowego na towary lub usługi dostępne w Sklepie, na zasadach opisanych w Regulaminie (pkt. g) powyżej). Zmiana jest dokonywana automatycznie w momencie uzyskania właściwej liczby punktów. Kupony lojalnościowe do wykorzystania są widoczne w koncie klienta w Sklepie.

5.4.               Kupony lojalnościowe wystawiane są w formie elektronicznej - i przypisywane do konta Uczestnika w Sklepie. Kupony lojalnościowe są niezbywalne i nie można ich przenieść na innego użytkownika Sklepu.

5.5.               Uczestnik może wykorzystać Kupon lojalnościowy w procesie zamawiania towarów lub usług za pośrednictwem Sklepu. Uczestnik ma prawo wykorzystania w ramach jednego zamówienia dowolnej ilości kuponów lojalnościowych, z tym zastrzeżeniem że nie może to spowodować zmniejszenia ceny towaru lub usługi poniżej wartości 1 zł (jeden złoty).

5.6.               Kupon lojalnościowy może zostać wykorzystany w okresie 12 miesięcy od dnia wystawienia. Po tym okresie kupon lojalnościowy wygasa.

5.7.               W przypadku, gdy Uczestnik zdecyduje się na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru lub usługi, w odniesieniu do której wykorzystał kupon lojalnościowy – kupon lojalnościowy podlega zwrotowi.

5.8.               Kupony lojalnościowe nie łączą się z innymi promocjami.

 
6.                   REKLAMACJE

6.1.          Reklamacje dotyczące naliczenia punktów mogą być składane przez Uczestnika na piśmie w siedzibie Organizatora lub mailowo na adres marketing@aw-narzedzia.com.pl. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane Uczestnika i transakcji; w tym numer NIP jeśli został podany, nr faktur lub paragonu albo zamówienia, których dotyczy reklamacja, wyliczenia i dokumenty potwierdzające stanowisko Uczestnika.

6.2.          Reklamacje dotyczące przebiegu Programu mogą być składane przez Uczestnika na piśmie w siedzibie Organizatora lub mailowo na adres marketing@aw-narzedzia.com.pl  w czasie trwania Programu. Reklamacja powinna zawierać wskazanie i dokładny opis przyczyny reklamacji.

6.3.          Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji Organizatorowi.

6.4.          Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom.

6.5.          Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca.

 
7.                   Odpowiedzialność Organizatora

7.1.      Organizator Programu nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe lub niezgodne z prawdą wypełnienie Formularzy przystąpienia do Programu.

7.2.  Uczestnikowi nie przysługują wobec Organizatora roszczenia w związku z uczestnictwem w Programie.

 
8.                   Postanowienia końcowe

8.1.          Uczestnik Programu może zrezygnować z udziału w Programie. W tym celu powinien przesłać Organizatorowi na adres siedziby pisemne oświadczenie.

8.2.          Uczestnik Programu może zostać wyłączony przez Organizatora z udziału w Programie w przypadku naruszenia przez niego postanowień niniejszego Regulaminu. O fakcie wykluczenia z Programu Uczestnik zostanie poinformowany w formie pisemnej lub elektronicznej na adresy podane w Formularzu.

8.3.          Organizator zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu, przy czym zmiany te nie mogą naruszać uprawnień nabytych przez Uczestników Programu. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie zamieszczona na stronie internetowej Organizatora, zaś Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji - na co najmniej 14-dni przed wejściem zmian w życie.

8.4.          Prawa i obowiązki Organizatora i Uczestników Programu określone są wyłącznie w niniejszym Regulaminie Programu oraz bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa.

8.5.          Niniejszy Regulamin Programu jest dostępny dla Uczestników w czasie trwania Programu, w siedzibie Organizatora, na stronie internetowej www.emast.pl.

8.6.          Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

8.7.          W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i polityki prywatności Organizatora.

8.8.          Organizator zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U.UE.L.2013.165.1) - niniejszym podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution), ułatwiającej pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/consumers/odr . Adres poczty elektronicznej Organizatora, jako potencjalny punkt kontaktu w wyżej wskazanych sprawach, to marketing@aw-narzedzia.com.pl

 

 

9. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
  2. Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
  3. Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
    1. przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2. prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  4. Organizator nie dokonuje profilowania danych osobowych Uczestników, ani też nie przekazuje danych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
  5. Dane osobowe Uczestnika mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Organizator będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być: podmioty obsługujące Sklep, podmioty odpowiadające za przeprowadzenie Programu Lojalnościowego, dostawcy usług marketingowych, firmy księgowe, firmy obsługujące płatności, serwisy montażowe, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
  6. Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  7. Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - zwłaszcza w przypadku gdy brak podstawy do przetwarzania danych lub gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
  8. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dalsze informacje, związane z przetwarzaniem danych Uczestników, zawarte są w polityce prywatności Organizatora