Przeznaczenie: specjalistyczny serwis motoryzacyjny.
Konstrukcja: stal węglowa, oksydowana, rękojeść pokryta gumą.
Wzmocniona, pięcioprzegubowa dźwignia, regulowana tuleja wyciskowa oraz ramiona chwytające sprężynę zaworową.
Do demontażu zaworów w silnikach OHV, OHC, CHV w których zawór wystaje z głowicy silnika i posiada klasyczny docisk sprężynowy z zabezpieczeniem klinowym.
Umożliwia wymianę uszczelniaczy zaworowych lub wymianę całego zaworu.
- Materiał: stal węglowa
- Pokrycie: oksydowany
- Rękojeść: pokryta gumą
- Liczba przegubów: 5
- Regulacja: tak, tuleja wyciskowa
- Ramiona chwytające: sprężyna zaworowa
- Przeznaczenie: demontaż zaworów w silnikach OHV, OHC, CHV
- Klinowy docisk sprężynowy: tak
- Możliwość wymiany uszczelniaczy: tak
- Możliwość wymiany zaworu: tak
Napisz własną recenzję